سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 94 اسفند 12 , ساعت 8:13 عصر

الهم اجعلنی من اعوانه وانصاره آیا مرا جزء محبینش خواهد پذیرفت ؟آیا من  می توانم در فرج امام زمان نقش داشته باشم؟ راستی تابحال برا محبت امامم چه کردم؟منی که نماز صحبحم قضا می شود منی که  ناموس مردم  را از راههای مختلف گمراه می کنم منی که ربا می گیرم منی که از صبح تا شب فکرم هوس   کارم هوس وگناه تمام کارم گنا ه است من شیعه هستم من یار امام زمانم  یا به من اعتماد کنه ظهور کنه  بعد اعتراض می کنیم اقا امام زمان به بی حجابی من گیر می ده یا ان یکی می گه اقا امام زمان می خواهد به ما گیر بده خانوم اگر شما برا اقا امام زمان مهم باشی  اقا  امام زمانم دلش درد می گیره همانطوری که تو ازدواج کردی  شوهرت بره کافی شاپ با یکی دیگه بشینه دادت در می یاد شمای مرد با غیرت هم همین طور پس بیشتر از این دل لقا اما زمان را نسوزونیم  حالا بگویید برا محبت به امام زمانت چه کردی؟



لیست کل یادداشت های این وبلاگ